Тег: Констанца
Пароплавство пропонує створити 3 додаткові якірні стоянки в порту Констанца, одну з яких закріпити за Україною.
Для цього потрібно підвищити ефективність роботи Сулінського каналу та організувати нові рейдові перевалки в самій Констанці.
Також Дунайська комісія готова сприяти українській інтеграції в річкову інфраструктурну мережу, що допоможе збільшити безпеку судноплавства.
Темпи відвантажень сповільнилися в липні, коли рф почала атакувати інфраструктуру українських портів на Дунаї.
Зокрема, перевалка зернових зросла до 6,6 млн тонн, у тому числі було перевантажено 3,3 млн тонн зерна з України.
У планах - якірні стоянки в румунських територіальних водах при виході з Суліни.
Жнива в Румунії починаються трохи пізніше, ніж в Україні, це створює наявність логістичного потенціалу, від якого Україна може отримати вигоду.
Це може обмежити потік зерна з України.
Українське зерно складало 50% загального експортного зернового трафіку порту у поточному році.
З минулого року УДП пропонує аграріям логістичну послугу, що включає перевалку у Кілії, річковий фрахт та перевалку на морське судно борт-борт у порту Констанца.
В порту розглядають сценарії з різними обсягами перевалювання.
Раніше аналогічний сервіс почав працювати в напрямку порту Рені.
Річна потужність зберігання терміналу складатиме 650 тис. тонн.
Перевалка за новою схемою здійснюється за 2-3 доби.
У листопаді планують відремонтувати 16 колій, що залишились.
Це дозволить пришвидшити обертання флоту, крім того, УДП зможе пропонувати власникам вантажів логістичний ланцюжок "під ключ".
Це дасть можливість завантажити зернові каравани, що зазвичай повертаються в Україну порожніми.
Логістика української сільськогосподарської продукції через Румунію ускладниться через сезонні відвантаження румунського врожаю.
Але це відбудеться не одразу.
Компания из Казахстана будет транспортировать грузы из порта Батуми в румынскую Констанцу.