Міністерство оборони Нідерландів почало отримувати від компанії Greenbrier's Wagony Świdnica вагони для транспортування військових транспортних засобів і військових вантажів у контейнерах.

Як пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette, початкове замовлення на спеціалізовані платформи складало 70 одиниць, але, з огляду на безпекову ситуацію на східних кордонах НАТО, воно було збільшено до 77.

Особливістю платформ є їхня висота - нижча за стандартну. "Міністерство оборони робить ще один важливий крок у напрямку надбання власного потужного стратегічного транспортного потенціалу із цими вагонами з низьким завантаженням", - прокоментував бригадний генерал Лоуренс Джобсе.

Керівник проекту Нільс Теуніссен сказав, що "на перший погляд залізничні вагони можуть виглядати як шматки сталі на колесах". Однак реалізація проекту виявилася не такою простою, як очікувалося. Наприклад, правила щодо залізничного обладнання були "подорожжю відкриттів від початку до кінця. Ціни на сталь також викликали проблеми через геополітичну ситуацію".

Завод-виробник Wagony Świdnica знаходиться на південному заході Польщі і з 1998 року входить до складу корпорації Greenbrier.

Як раніше писав ЦТС, на виставці InnoTrans-2022 Tatravagonka Poprad презентувала платформу Sagmms 490 для DB, яка призначена для транспортування важкої гусеничної та колісної військової техніки. Вантажопідйомність 6-вісної платформи 100 т. Окрім перевезень військової техніки, такий вагон можна буде використовувати для логістики продукції металургійних підприємств, труб, бетонних плит, а також звичайних контейнерів.