Консалтингова компанія Roland Berger представила дев'ятий звіт про дослідження світового ринку залізничної техніки, зроблений на замовлення Європейської асоціації залізничної промисловості (UNIFE), що охоплює 65 країн у семи регіонах світу, або 98% глобального ринку. Поточний обсяг ринку залізничної техніки оцінюється в 175 млрд євро, а очікуваний середньорічний темп зростання становитиме 3% до 2027 року, у результаті обсяг ринку досягне 211 млрд євро в період між 2025 і 2027 роками.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Найбільш швидкого зростання Roland Berger очікує від порівняно невеликих ринків Африки та Близького Сходу (7,1%) та Східної Європи (6,1%).

Зріліші ринки Західної Європи, Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Північної Америки зростатимуть повільніше, але на них все ж таки доведеться найбільша частка зростання в абсолютному вираженні.

Найбільш суттєве зростання інвестицій в інфраструктуру та системи управління очікується в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (насамперед у Китаї) - 1,6 % та у Західній Європі - 4,1 %.

Найбільший прогрес відзначений у секторі інфраструктури. Протяжність експлуатованих міських та міжміських залізниць зросла на 39 тис. км, в основному за рахунок магістральних та високошвидкісних ліній, і досягла 1,7 млн ​​км. Основний приріст відзначений в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні - Китаї та Індії.

Вплив пандемії проявився у 2020 році зниженням доходів підприємств залізничної промисловості на 10%, але у 2021 році галузь відновилася на таку саму величину та намітилася тенденція подальшого зростання.

Прогнозується зростання на величину від 2,5 до 3,8% у секторах послуг, рухомого складу та інфраструктури, на які сумарно припадає близько 89% поточної оцінки ринку.

Roland Berger відзначає також обмеження для виходу на національні ринки зарубіжних гравців. Відкритим є нині лише 61% глобального ринку, що уповільнює впровадження інновацій, спрямованих на декарбонізацію залізниць та створення умов для сталої мобільності населення.