В рф через дефіцит підшипників зупиняється все більше інноваційних вагонів, якщо в червні кількість вагонів становила близько 1,4 тис., то зараз йдеться про 7-7,5 тис., а до кінця року очікується 9 тис.

Про це пише ЦТС з посиланням на Коммерсант.

Учасники ринку зазначають, що дефіцит підшипників становитиме близько 100 тис. штук, закликаючи скасувати мито на постачання їх із КНР.  Мінпромторг та галузеві експерти сумніваються у необхідності цього кроку, проте оператори загрожують зривом перевезень вугілля.

"У серпні в рф простоювали 7-7,5 тис. інноваційних напіввагонів, у тому числі понад 6 тис. у НТК (оператор перевезень СУЕК та "Єврохіма", 36 тис. інноваційних вагонів у парку)", - повідомив директор з ремонту та експлуатації рухомого складу НТК Сергій Попов. Їхня заміна менш вантажопідйомним типовим парком може призвести до втрати навантаження у 100 тис. тонн вугілля, підрахував він.

За словами топ-менеджера, у вересні у відстої опиняться близько 9 тис. вагонів. У червні їх було лише 1,4 тис., говорить джерело в галузі.

Після того, як у травні російські заводи, якими раніше володіли іноземні компанії, повністю припинили постачати підшипники, в рф ця продукція не випускалася. З серпня поставки почала ЄПК, але лише 15 тис. штук. "Загалом потреба у підшипниках до кінця року становитиме 195 тис.",  - каже Попов, зазначаючи, що 95 тис. обіцяє забезпечити ЕПК, а дефіцит становить 100 тис. одиниць.

Наразі на випробуванні знаходяться підшипники з двох китайських заводів, які заходять до рф через ГРС, НВРК, "Північтранском", а також через узбецькі компанії. Підшипники ще не сертифіковані, вони мають відпрацювати на стенді 400 тис. км і закінчиться цей термін до початку жовтня.

Китайський підшипник вже витримав поріг 200 тис. км, стверджує топ-менеджер. За його словами, спроби імпортозаміщення компонентів на російських заводах "йдуть не так успішно".