Клайпедський державний морський порт залишається єдиним у країнах Балтії без європейської залізничної колії, вона неодмінно має бути туди прокладена, заявив міністр комунікацій та транспорту Литви Марюс Скуодіс, пише ЦТС.
"Відсутність європейської колії знижує конкурентні можливості нашого порту. Необхідно виправити це положення. Ми активно працюємо у цьому напрямі", - сказав він.
Як зазначив глава транспортного відомства, проектні документи щодо будівництва до Клайпеди колії європейського стандарту ще у поточному чи 2023 році будуть передані до структур Євросоюзу.
"Необхідно домогтися, щоб проект було визнано пріоритетним у рамках ЄС. Тоді ми зможемо розраховувати на європейське фінансування", - заявив Скуодіс.
Литва хоче домогтися включення ділянки приблизно в 250 км від Каунаса до Клайпеди до міжнародного проекту Rail Baltica. Залізнична магістраль європейського стандарту, що прокладається в його рамках, з'єднає Таллінн, Ригу, Каунас (з відгалуженням на Вільнюс), Варшаву та Берлін.