Попит на круїзи після скасування ковідних обмежень у світі зростає, при цьому пасажири повертаються на лайнери швидше, ніж персонал.

Як повідомляє Bloomberg, днями Princess Cruises, що входить до складу Carnival Corp., була змушена скасувати 11 рейсів Diamond Princess, що планувалися на осінь, через те, що пасажирів банально нікому обслуговувати. Ще одна компанія у складі, Carnival P&O Cruises, раніше скасувала сім рейсів.

Іншому великому круїзному оператору, Norwegian Cruise Line Holdings, довелося обмежити продажі на круїзи на лайнері Pride of America, також через дефіцит персоналу. Судно виконує круїзи на Гавайські острови, і, відповідно до вимог, має бути укомплектоване переважно громадянами США, а вони не поспішають заповнювати ці вакансії.

Як пояснив один зі співрозмовників Bloomberg, юрист, який спеціалізується на морському праві, за оцінками, американських громадян/резидентів серед персоналу круїзних суден менше 5%, оскільки працювати там треба багато, а зарплати невисокі.

У Carnival Cruise Line скасовувати рейси не стали, але обмежили інші опції: закрили цілодобові піцерії, скасували тортики для тих, хто святкує день народження в круїзі тощо. Не скасовувала круїзи й Royal Caribbean Cruises.

В цілому, незважаючи на те, що пасажири скаржаться на зниження рівня сервісу в порівнянні з допандемійним, попит на круїзи продовжує зростати, і майже всі місця розкуповуються.

Додамо, що ситуація в круїзній галузі схожа з обставинами, що спостерігаються в авіації: там також через нестачу працівників в авіакомпаніях та аеропортах перевізникам доводиться масово скасовувати рейси.

Читайте також Qantas попросила управлінців попрацювати вантажниками та водіями в аеропортах через брак персоналу