Керівництво Українського Дунайського пароплавства проводить роботу, направлену на залучення іноземних клієнтів і партнерів задля повноцінного відновлення роботи пасажирських лайнерів УДП на Дунаї.

Як передає ЦТС, про це розповів т. в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.

"Зараз використання теплоходів "Молдавія" та "Україна" для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності. Причин декілька. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління", - пояснив топ-менеджер.

Він проінформував, що нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування українських пасажирських суден. Також відбулися відповідні зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

"Тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова - флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий. Вирішимо долю "Молдавiї" і "Украïни" - прийде черга більш старих теплоходів "Волга" та "Днiпро", - резюмував Дмитро Москаленко.

В коментарі ЦТС очільник УДП уточнив, що зараз до роботи залучені лише теплоходи "Україна" і "Молдавія".

Читайте також Через мілководдя флот УДП продовжує працювати лише на Нижньому Дунаї