Профспілки закликали Європейську комісію обмежити максимальну температуру для праці на вулиці, що поширюватиметься і на колійні роботи. Якщо пропозицію ухвалять, на території ЄС може запрацювати новий регламент, який заборонятиме роботу персоналу при надто високій температурі повітря.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

З початку літа залізниці у багатьох країнах зазнавали пошкоджень через те, що рейки та інші елементи інфраструктури перегрівалися під палючим сонцем. У результаті виникла потреба у більшому обсязі ремонтних робіт. Але умови праці для людей також були важкими. На думку фахівців, це наражає працівників залізничних ремонтних бригад на значні ризики.

"Робітники щодня перебувають на передовій кліматичної кризи, і їм потрібен захист, щоб протистояти постійно зростаючій небезпеці екстремальних температур", - заявив заступник генерального секретаря Європейської конфедерації профспілок Клаес-Мікаель Шталь.

Ханс Уолті з голландської профспілки FNV пояснив, що в організації також розглядають можливість запроваджувати додаткові заходи для убезпечення працівників від негативного впливу екстремальних температур. А його колега Анрі Янсен додав, що варто при запровадженні нових обмежень враховувати не лише спеку, а й вологість повітря.

Зауважується, що компанія VolkerRail, яка замається ремонтом залізничної інфраструктури, використовує спеціальну систему для розрахунку часу, впродовж якого робітники можуть працювати. Наприклад, при температурі +30 °С діє "жовтий" режим. Він означає, що вимоги щодо часу безперервної роботи просто неба потрібно скоротити. При досягненні позначки у +36 °С починає діяти "помаранчевий" режим. Він забороняє працювати самостійно у спекотних умовах. Але якщо працівникам необхідно виконувати якусь важку роботу, наприклад носити важкі предмети або копати, то "помаранчевий" режим може діяти навіть при +20 °С.

Утім, після подолання на термометрі позначки +40 °С вмикається уже "червоний" показник. Роботу тоді можна виконувати, якщо постійно контролюється температура тіла та пульс у кожної людини, задіяної у процесі.