Програма оновлення парку вантажних вагонів в Україні та скорочення їх термінів експлуатації через війну призупинена до перемоги над російськими загарбниками, повідомив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Камишін.
Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Insider.
Він зазначив, що наразі програма не актуальна. Призупинене, зокрема, передбачене нею поступове обмеження термінів експлуатації вагонів до нормативних.
"Наше завдання зараз дожити до перемоги. Що робити з вагонним парком далі, ми знайдемо. Наразі немає дефіциту рухомого складу, окрім зерновозів. Проте зерновози, скільки б їх не було в країні, все рівно буде дефіцит в ці місяці, адже починається збирання урожаю", - повідомив керівник УЗ.
Камишін додав, що на сьогодні в управлінні компанії знаходиться чимала кількість вагонів рф та білорусі.
"У нас є 18 тис. вагонів російської та білоруської власності, які на сьогоднішній день перебувають в нашому операційному управлінні згідно з рішенням суду, який їх заарештував та передав нам в управління", - сказав він.
Камишін також відмітив, що залізничникам, порівняно з активною фазою російсько-української війни 2014-го, цього року вдалося уникнути великих втрат рухомого складу, зокрема, локомотивів.
"Відрізнити бойові дії 2014-го та 2022-го року можна тим, що ми практично не втратили рухомий склад. Ми встигли все оперативно вивезти з зони бойових дій. Навіть з депо, яке було одним із перших захоплено російськими військами, вивели практично весь рухомий склад. У нас із 30 американських локомотивів тільки один лишився з причини планового обслуговування. Локомотиви, вагони та інший рухомий склад вчасно евакуювали", - відмітив очільник УЗ.
За його словами, компанія також розглядає можливість вирівнювання тарифних класів.