У бразильському штаті Парана розпочалося громадське обговорення проекту Nova Ferroeste, в рамках якого планується збудувати вантажну залізничну лінію завдовжки 1567 км. Вартість проекту оцінюється в 35,8 млрд бразильських реалів (6,98 млрд доларів).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У другому півріччі 2022 року планується провести тендер на отримання концесії на цю лінію.

Існуюча залізниця Ferroeste завдовжки близько 249 км колії 1000 мм пов'язує місто Каскавел із муніципалітетом Гуарапуава. У рамках проекту передбачено її продовження від Гуарапуави до порту Паранагуа та від Каскавела до Маракажу (штат Мату-Гросу-ду-Сул). Від Каскавела шлях також прокладуть до міста Фос ду Ігуасу, розташованого в районі кордону і з Парагваєм, і з Аргентиною.

Нещодавнім доповненням до проекту став маршрут від Каскавела до муніципалітету Шапеко (штат Санта-Катаріна), відомого своїм хабом із переробки рефрижераторного вантажопотоку.

Ключовим елементом проекту є з'єднання з портом Паранагуа. Вартість будівництва ділянки Каскавел - Паранагуа оцінюється в 14,5 млрд бразильських реалів. Ще 6 млрд реалів витратять на закупівлю рухомого складу для використання на цій ділянці.

Залізницею Nova Ferroeste планується перевозити сільськогосподарські вантажі. Nova Ferroeste має стати другим найважливішим коридором Бразилії з перевезення зерна та контейнерів-рефрижераторів. Таким чином, штат Парана стане найбільшим логістичним хабом, особливо привабливим для сусідніх країн - Аргентини та Парагваю.

На даний момент річний обсяг перевезень майбутньою залізницею оцінюється в 38 млн тонн, з яких 26 млн тонн могли б прямувати безпосередньо до порту Паранагуа, де вже готові до прийому такого вантажопотоку.