Компанія Siemens Mobility отримала замовлення на постачання семи поїздів Mireo Plus H із живленням від паливних елементів на водні та тягових літій-іонних акумуляторних батарей для залізниці Niederbarnimer Eisenbahn (NEB), що виконує перевезення у столичному регіоні Берлін-Бранденбург.

Про це пише ЦТС із посиланням на Railway Gazette.

Потяги з осені 2024 року почнуть курсувати неелектрифікованою одноколійною лінією Heidekrautbahn протяжністю близько 60 км, яка прямує від Берліна в північному напрямку.

Контракт із компанією Siemens Mobility передбачає також технічне обслуговування поїздів та постачання запчастин протягом 10 років.

За рахунок відмови від дизельної тяги в регіональних пасажирських перевезеннях на лінії Heidekrautbahn викиди вуглекислого газу скоротяться на 3 тис. тонн на рік, крім того, буде заощаджено 1,1 млн літрів дизельного палива.

Mireo Plus H належить до другого покоління поїздів на водневому паливі. Потужність двовагонного потягу становить 1,7 МВт, прискорення - 1,1 м/с², швидкість руху - до 160 км/год. Час заправлення воднем не перевищує 15 хвилин.

У поїзді передбачено безкоштовний доступ до Wi-Fi, монітори, на які виводиться довідкова інформація для пасажирів, оновлювана в реальному часі, дві багатофункціональні зони для розміщення дитячих візочків, інвалідних крісел та до 12 велосипедів. У вагонах є по троє дверей із кожного боку з можливістю безбар'єрної посадки-висадки пасажирів навіть із низьких платформ.

Введення в експлуатацію потягів на водневому паливі на лінії Heidekrautbahn є частиною пілотного проекту створення регіональної інфраструктури водневої енергетики, який також охоплює будівництво гібридної електростанції та пункту заправки воднем.