В "Укравтодорі" запроваджується комплаєнс функція в межах реалізації Плану заходів з протидії корупції, пише ЦТС.

Ключовою метою впровадження комплаєнсу є побудова ефективної системи заходів щодо управління ризиками в основі яких - існуючі процеси та політики.

Відповідно до Плану заходів "Укравтодору", схваленого Керівним комітетом високого рівня з питань впровадження Меморандуму про взаєморозуміння між Урядом України та ЄБРР в "Укравтодорі" будуть впроваджені наступні кроки: ІТ-інструменти для управління дорожнім господарством та внутрішні комунікації; кодекс етики та поведінки, зокрема і щодо одержання подарунків та врегулювання конфлікту інтересів; політики і процедури, котрі визначатимуть роль кожного працівника у процесі комплаєнсу в усіх ключових сферах діяльності "Укравтодору".

"Вищезазначені заходи допоможуть зробити роботу Держагентства автодоріг більш ефективною, адже "Укравтодор" став першим державним органом, який впроваджує сучасні антикорупційні практики ЄБРР в Україні", - йдеться в повідомленні. 

Нагадаємо, у грудні 2020 року було підписано угоду між "Укравтодором" та ЄБРР, що включає не лише будівництво і реконструкцію доріг, але і впровадження чотирьох реформ для дорожньої галузі, зокрема і ключової - антикорупційної. 

Читайте також Реформа системи: 5 новацій "Укравтодору"