Уряд Швеції оголосив про ухвалення нового національного плану розвитку транспортної інфраструктури, інвестиції у який складуть 881 млрд шведських крон (близько 86,6 млрд доларів).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Зазначається, що це найбільший за всю історію країни обсяг інвестицій.

З цієї суми 82 млрд крон буде залучено за рахунок податку на автовласників, плати за доступ до інфраструктури та співфінансування.

Решта 799 млрд, які виділяє держава, розподіляються таким чином: 165 млрд підуть на експлуатацію та технічне обслуговування державних залізниць, 197 млрд - на експлуатацію та утримання державних автошляхів та 437 млрд - на розвиток транспортної системи загалом.

Понад 100 млн шведських крон намічено направити на реалізацію кількох великих проектів. Це збільшення пропускної спроможності Східної берегової лінії (Ostkustbanan), спорудження чотириколійної ділянки між Уппсалою та кордоном льону Стокгольм, а також модернізація ділянки Євле - Крінглан.

Щодо останніх двох проектів, національна транспортна адміністрація Trafikverket скорочує терміни їх реалізації та збільшує розмір фінансування.

План передбачає інвестиції у продовження високошвидкісної лінії, що сполучає Стокгольм з Гетеборгом і Мальме.

Ряд залізничних проектів пропонується реалізувати на півночі Швеції, включаючи спорудження ділянки Дава-Шеллефтео на продовженні лінії Norrbotniabanan, а також модернізацію окремих ділянок вантажної лінії Malmbanan, призначеної для перевезення залізняку з Лулео та Кіруни до норвезького Нарвіка.

У рамках стратегії розвитку вантажних перевезень планується виділити 600 млн шведських крон збільшення обсягів вантажопотоку в мультимодальному секторі транспортного ринку.