Техслужба казахстанської авіакомпанії Air Astana припинила контракти з російськими клієнтами та постачальниками.

Про це пише ЦТС з посиланням на Діловий авіаційний портал.

Виконавши свою першу самостійну важку форму обслуговування C-сheck на літаку Airbus A321 минулого року, технічна служба авіакомпанії Air Astana готується провести вісім C-check в 2022 році в авіаційно-технічному центрі (АТЦ), що належить їй, в аеропорту Нур-Султана.

В авіакомпанії також заявили, що всі контракти з російськими клієнтами та постачальниками припинені.

Казахстанський флагман самостійно виконує все лінійне та базове обслуговування свого парку, за винятком кількох типів С-check, які віддає на аутсорсинг стороннім провайдерам.

Цього року таких контрактів буде три, але надалі обсяг аутсорсингу знижуватиметься, повідомив Кіт Уордл, віце-президент Air Astana з технічного обслуговування та інжинірингу.

"В даний час ми можемо виконувати C-сheck до першого рівня на літаках сімейства Airbus A320, але цього року розраховуємо дійти до рівня 2С. Після цього ми нарощуватимемо технічні можливості на інші типи за потребою", - сказав Уордл.