На південному сході столиці Франції запустили новий вид транспорту – канатну дорогу Cable C1. Вона простяглася на 4,5 км і дозволяє подолати маршрут лише за 18 хвилин, пише ЦТС.

Дорога складається із 105 кабін місткістю по 10 осіб.

Пропускна спроможність становить близько 11 тисяч пасажирів на день.

Поїздка займає 18 хвилин із урахуванням зупинок, тоді як автобус чи автомобіль витрачають близько 40 хвилин.

Вартість проїзду можна порівняти з ціною автобусного квитка або проїзного.

Історично канатні дороги застосовувалися у гірських районах, але дедалі частіше їх використовують для поєднання ізольованих міських кварталів.

Cable C1 стала частиною стратегії розвитку громадського транспорту у Великому Парижі. Компактність та короткі терміни будівництва зробили проект вигідним.

Станції інтегровані з лініями автобусів та метро, ​​забезпечуючи зручні пересадки. Система екологічна та повністю доступна для маломобільних пасажирів.

Голова регіону Іль-де-Франс Валері Пекресс назвала проект результатом "10-річної смуги перешкод" – потрібно було знайти кошти та переконати мешканців у необхідності будівництва.

Вартість проекту склала 138 млн євро, що значно дешевше за метро.

За словами віце-президента регіональної ради Грегуара де Ластейрі, будівництво підземного метро обійшлося б понад мільярд євро і не факт, що було б профінансовано в повному обсязі.

Для мешканців віддалених районів канатна дорога стала довгоочікуваним вирішенням транспортної проблеми.

У кабінах передбачені місця для інвалідних крісел, велосипедів та дитячих візків. На станціях встановлені камери відеоспостереження та кнопки екстреного дзвінка.

Cable C1 – вже сьома міська канатна дорога у Франції. Подібні лінії діють у Бресті, Сен-Дені-де-ла-Реюньйоні та Тулузі.

d0oroga2

doroga1-1024x683