Автономне управління транспорту Парижа (RATP) та компанія Stadler підписали контракт на постачання 12 контактно-акумуляторних локомотивів для керування потягами, призначеними для робіт з обслуговування та ремонту інфраструктури мережі з 14 ліній паризького метро сумарною протяжністю 245 км.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Введення в експлуатацію цих локомотивів очікується починаючи з 2027 року. Контракт включає опціон ще на два локомотиви.
Машини довжиною 15 м будуть розраховані для роботи на лініях, де курсує рухомий склад як зі сталевими, так і з гумовими колесами, у тому числі на ділянках з кривими малого радіусу. Локомотиви з автоматичними зчіпними пристроями зможуть працювати в режимі подвійної тяги, що дозволить керувати поїздами масою від 120 до 240 т.
Контактно-акумуляторні локомотиви мають бути сертифіковані для роботи у звичайному режимі експлуатації поряд із пасажирськими метропоїздами, у тому числі з поїздами без машиніста. Вони живляться постійним струмом напругою 750 В від контактної рейки та перемикатимуться на тягові акумуляторні батареї на ділянках із знеструмленою третьою рейкою.
Цей перший в історії RATP контракт із компанією Stadler підписаний у рамках програми оператора щодо підвищення ефективності робіт з обслуговування інфраструктури паризького метрополітену.