Наприкінці жовтня з індійського порту Джамнагар, що входить до складу найбільшого у світі нафтопереробного комплексу компанії Reliance Industries, до Лос-Анджелеса була відправлена перша партія авіаційного палива.
Як пише ЦТС, про це повідомляє Reuters з посиланням на дані Kpler і LSEG.
Відправка мала місце в контексті дефіциту палива в західних регіонах США, яке виникло внаслідок різкого скорочення виробництва на каліфорнійському НПЗ Chevron після того, як пожежа вивела з ладу кілька установок.
Дефіцит збільшив ціни, забезпечивши конкурентоспроможність постачання з Індії, незважаючи на більш високу вартість фрахту.
За даними, які наводить Reuters, ціни на авіапаливо на західному узбережжі США зараз приблизно на 10 доларів за барель перевищують спотові ціни FOB у Сінгапурі.
У жовтні постачання авіаційного палива до портів тихоокеанського узбережжя США зросло до приблизно 600 тис. тонн. У середньому цього року вони становлять 400-500 тис. тонн на місяць.
За оцінками Chevron, НПЗ у Каліфорнії зможе повернутися до роботи на повній потужності не раніше січня. Таким чином, попит на імпорт зберігатиметься.
Проте експерти сумніваються, що Індії вдасться закріпитися на нових ринках через дорожчий фрахт. Основні обсяги експорту на західне узбережжя США йдуть з Азії - з Південної Кореї, Китаю, Тайваню та Японії.



