Ставки фрахту панамаксів на відправки зернових з України знизилися на 1 долар за тонну.
Натомість ставки на хендісайзи залишаються стабільними, оскільки судновласники твердо відстоюють свої позиції за умов невеликого вибору тоннажу в регіоні, передає ЦТС із посиланням на Elevatorist.
Водночас, нещодавній ажіотаж у сегменті костерів дещо вщух через збільшення пропозиції тоннажу. Відповідні рівні фрахту знизилися приблизно на 1 долар за тонну на коротких маршрутах і відправках до Східного Середземномор’я, тоді як на інших напрямках вони залишаються стабільними.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю становить 45-46 доларів за тонну.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправки 30 тис. тонн кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишається на рівні 24-25 доларів за тонну.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 тис. тонн кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії також стабільний 36- 38 доларів за тонну.


