У Hapag-Lloyd повідомили про завершення трирічної програми будівництва серії Hamburg Express з 12 суден місткістю 23 660 TEU. Цю серію відрізняють двопаливні двигуни, що працюють на ЗПГ та біометані, пише ЦТС.

Серію контейнеровозів завдовжки 399 метрів було збудовано на південнокорейському суднобудівному заводі Hanwha Ocean.

Будівництво 12 суден обійшлося Hapag-Lloyd в 2 млрд доларів, що стало найбільшою за всю історію судноплавної компанії інвестицією в оновлення флоту.

Експлуатація цих суден дозволить Hapag-Lloyd на азійсько-європейському сервісі скоротити викиди вуглекислого газу до 25%.

Після завершення трирічної суднобудівної програми Hapag-Lloyd має намір розпочати будівництво ще 24 контейнеровози: 12 - місткістю по 16,8 тис. TEU, а решта - по 9,2 тис. TEU.

Всі 24 судна будуть оснащені двопаливними двигунами на ЗПГ та біометані.

Планується, що Hapag-Lloyd отримає їх в експлуатацію з 2027 по 2029 роки.