Компанія "Австрійські федеральні залізниці" (ÖBB) запустила інноваційну систему очищення дренажу тунелів, яка суттєво автоматизує процеси технічного обслуговування та скорочує потребу в закритті колій.
Нова система Hydrojet, яка включає модульне рішення MDB02, була представлена спільно з підрядником FCC Austria, передає ЦТС із посиланням на RAIL MARKET.
MDB02 дозволяє дистанційно керувати та частково автоматично очищати тунельні дренажні труби, підвищуючи ефективність та доступність інфраструктури. "Зі збільшенням трафіку та збільшенням кількості тунелів потреби в очищенні зростають, тоді як вікна технічного обслуговування скорочуються", - каже член правління ÖBB-Infrastruktur AG Джудіт Енгель.
Відкладення копалин у тунельних дренажних трубах історично вимагають частого та трудомісткого очищення. Це спричиняє по кілька щорічних закриттів ліній. MDB02 знаменує поворотний момент, забезпечуючи регулярне технічне обслуговування під час залізничних операцій і без перерв. "Наш багаторічний досвід та тісна співпраця з ÖBB дозволили нам розробити справді практичне автоматизоване рішення", - зауважує менеджер FCC Austria Флоріан Шейбе.
Система з дистанційним керуванням розташована над центральним промивним валом всередині тунелю, а насадка, оснащена камерою, вставляється безпосередньо з бази технічного обслуговування. Завдяки цій технології відстані очищення різко збільшуються - приблизно від 150 метрів, які були раніше, до більш ніж 2000 метрів у тунелі Граніцталь. Після кожного циклу система переміщується в наступне місце під час запланованої паузи, тоді як пасажирські та вантажні перевезення можуть продовжувати працювати.
Очікується, що MDB02 доповнить звичайні методи й відкриє нові можливості для вже існуючих та майбутніх тунельних активів.
У ÖBB кажуть, що система поєднує в собі необхідне обслуговування тунелю з максимальною доступністю колії, що приносить чіткі переваги і пасажирам, і залізничним операторам, і вантажним клієнтам.



