Протягом наступного року уряд має намір напрацювати стабільний механізм фінансування залізниці з державного бюджету. У 2025 році на підтримку фінансової стабільності «Укрзалізниці» Кабінет міністрів уже виділив 4 млрд гривень. І додатково планується виділити ще 8 млрд.

Але, за словами заступника міністра фінансів Олександра Кави, цього замало для стабільного функціонування та розвитку залізничної галузі, передає ЦТС.

Наступного року уряд планує продовжити реалізацію проектів із розвитку євроколії. Зокрема, завершити електрифікацію ділянки Чоп-Ужгород для того, щоб європейські локомотиви могли доїжджати на електротязі до Ужгорода.

Також у планах – старт будівництва євроколії у Львів. “Йдеться про ділянку Мостиська - Львів”, - уточнив Кава під час VII міжнародної конференції “Виробництво, експлуатація та ремонт рухомого складу”.

Підтримка “Укрзалізниці” складається не лише з покриття збитків від пасажирки, наголосив заступник міністра фінансів. Це також підтримка і розвиток залізничної інфраструктури.

Проект із будівництва євроколії на ділянці Чоп-Ужгород та її електрифікації на 50% фінансується за рахунок коштів гранту ЄС в межах Connenting Europe Facility та коштів державного бюджету і кредитів Європейського інвестиційного банку.

Завдяки реалізації цього проекту вже з 12 вересня на щоденній базі експлуатуються пасажирські поїзди, які йдуть євроколією з Ужгорода в Братиславу, Відень та Будапешт. А в новому розкладі руху, який буде введено в грудні, заплановане розширення мережі поїздок із Ужгорода, повідомив Кава.