Данська група компаній AP. Moller - Maersk розпочинає програму модернізації майже 200 контейнеровозів, що перебувають в експлуатації за тайм-чартерними угодами. Програму буде здійснено спільно з 50 власниками суден.
Як пише ЦТС, про це повідомляє Maersk.
Метою проекту є зниження експлуатаційних витрат за рахунок підвищення паливної ефективності та вантажомісткості зафрахтованих суден. Це також дозволить скоротити витрати та викиди парникових газів.
Флот Maersk, зафрахтований на середні та тривалі терміни, становить значну частку в операціях компанії та, відповідно, у споживанні палива.
До 2030 Maersk планує скоротити прямі викиди парникових газів на 35% (у порівнянні з 2022 роком), а через 10 років досягти нульового рівня викидів парникових газів.
На даний момент Maersk спільно із судновласниками інвестувала у реалізацію понад 1,5 тис. проектів модернізації. За два роки планується виконати ще близько 1 тис. таких проектів.
У ході цих проектів в основному у зафрахтованих контейнеровозів замінюються гребні гвинти та встановлюється бульбоподібний край корпусу, що знижує опір води та підвищує гідродинамічну ефективність.
Впроваджуються системи утилізації тепла допоміжних двигунів, що дозволяють отримувати пару без використання котлів на мазуті, а також валогенератори, що скорочують витрату палива за рахунок зменшення навантаження на допоміжні двигуни.
При модернізації суден за програмою Maersk збільшується вантажомісткість суден за рахунок структурних і технічних переробок, зокрема, збільшується висота ходової рубки для поліпшення огляду, піднімаються мости кріплення для збільшення контейнерної місткості, збільшується дедвейт судна для більшого осаду, оновлюються кріпильні системи та комп'ютерні програми для розрахунку.