23 вересня в польському Гданську розпочала роботу виставка залізничних технологій і рухомого складу TRAKO-2025.
Цьогорічна виставка також включає широку програму супутніх заходів, які доповнюють виставку. Серед найважливіших моментів: форум для діалогу між роботодавцями та тими, хто планує свою кар’єру на залізницях; салон інновацій та штучного інтелекту - простір, присвячений сучасним цифровим рішенням, штучному інтелекту в управлінні залізничним рухом, інфраструктурі та обслуговуванні рухомого складу; дебати на тему безпеки залізничного транспорту. Також у програмі форуму - перегони на дрезинах.
Щодо безпосередньо виставки рухомого складу, то, серед іншого, Siemens Mobility вперше представила в Польщі Vectrain - транспортний засіб, що поєднує локомотив Vectron із сучасними вагонами Vectouro, включаючи вагон керування.
Польська Pesa представить на виставці третє покоління двох сімейств: електровоз Gama (з дизельним модулем) та електропоїзд Elf (замовлений Лодзьким воєводством для Лодзької агломераційної залізниці).
Newag представить електровоз Impuls другого покоління, виготовлений для PKP SKM Trójmiasto . FPS H. Cegielski демонструє на своєму стенді перший з 300 нових вагонів, виготовлених для PKP Intercity.
Skoda запланувала демонстрацію акумуляторно-електричного потяга RegioPanter та вищезгаданого поїзда ComfortJet. У трамвайній секції буде представлений трамвайний вагон ForCity Plus 52T, виготовлений для Праги. Stadler має намір продемонструвати два електропотяги з сімейства Flirt 3.