Головне управління судноплавства Індії опублікувало проект циркуляру, в якому окреслено кроки, котрі мають намір застосувати проти 86 суден.
Як передає ЦТС із посиланням на Maritime Executive, повідомляється, що з приводу цієї групи суден постійно надходять повідомлення про неналежні умови праці, а також про регулярні зловживання моряками, яких затримує портова влада або які працюють без належного паперового оформлення.
У проекті циркуляру підкреслюється, що в головне управління судноплавства неодноразово надходили скарги про затримання або арешт індійських моряків на певних суднах. Більшість із них працюють без мінімальних обов'язкових документів, включаючи дійсне страхування P&I.
Водночас, влада Індії повідомляє, що в багатьох випадках вона не отримувала відповідей, звертаючись до відповідної держави прапора або портових держав щодо суден. А згідно з конвенціями про морську працю, держави несуть певні зобов'язання, коли власники чи оператори залишають судна, що знаходяться в їхніх реєстрах.
Серед наведених прикладів порушень - невиплата заробітної плати, відсутність репатріації, а також нелюдські та небезпечні умови праці. Деякі із затриманих портовою владою суден були причетні до випадків шахрайства.
У 2025 році було виявлено загалом 86 суден на основі "серйозності, повторюваності та проблем із правозастосуванням". Повідомлення про "підтвердження причин" були видані кільком крюїнговим агентствам, пов'язаним із суднами.
Список суден різниться і за типом судна, і за прапором. Одне з імен, яке впадає в око, - товарний танкер Eagle S. Він фігурує в центрі справи, відкритої у Фінляндії. Звинувачення стосуються того, що танкер навмисно потягнув свій якір, пошкоджуючи підводні кабелі. Троє членів екіпажу, включаючи одного громадянина Індії, наразі перебувають на суді у Фінляндії.
У проекті циркуляру агентствам з підбору персоналу та працевлаштування наказується негайно припинити вербування або залучення індійських моряків на судна, занесені до чорного списку. Крім того, їм доручається організувати оперативне виведення індійських членів екіпажу та їх безпечне повернення до Індії з виплатою заробітної плати, медичного страхування та соціального забезпечення.
Агентства також зобов'язані протягом 14 днів надати звіти з детальною інформацією про моряків, які працюють на суднах. Вони повинні вказати їх статус та заробітну плату, а також будь-які заборгованості з її виплати. Агентствам, які не виконають ці кроки, загрожує призупинення або анулювання їхніх ліцензій.