Швидкісний потяг локомотивної тяги ICE L, виготовлений іспанською компанією Talgo, отримав допуск до експлуатації в Німеччині.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перші чотири поїзди ICE L почнуть перевозити пасажирів у грудні 2025 року за маршрутом Берлін-Кельн, надалі передбачено поетапне введення в експлуатацію решти 87 поїздів, замовлених залізницями Німеччини (DB) у 2019 та 2023 роках.

Терміни пуску цих поїздів у Німеччині кілька разів змінювалися через складнощі з поставками у Talgo та проблеми, що виникли під час їх випробувань та сертифікації. Так, раніше передбачалося використовувати перші поїзди з кінця 2024 року на транскордонному маршруті Берлін-Амстердам.

Поїзди ICE L, побудовані на технологічній платформі Talgo 230 та розраховані на швидкість руху 230 км/год, мають низький рівень підлоги по всій довжині складу на відміну від високошвидкісних електропоїздів сімейства ICE. Це забезпечує безбар'єрний доступ до вагонів та полегшує посадку-висадку маломобільним громадянам та пасажирам з громіздким багажем, велосипедами або дитячими візками.