Уряд Аргентини анонсував приватизацію державного оператора вантажних перевезень Belgrano Cargas y Logística, який працює під брендом Trenes Argentinos Cargas (ТАС). Рішення прийнято в рамках широкомасштабної реструктуризації сектора вантажних залізничних перевезень та спрямоване на підвищення конкуренції та ефективності у цьому секторі.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Під наглядом Міністерства економіки країни процес приватизації планується виконати у два етапи та завершити до липня 2026 року.
На першому етапі намічено провести аукціон із продажу локомотивів та вагонів Trenes Argentinos Cargas. Виручені кошти будуть акумульовані на спеціальному рахунку та надалі використані для інвестицій у залізничний транспорт.
На другому етапі, після виконання у 2025 році оцінки депо та інших об'єктів інфраструктури, ліцензію на експлуатацію мережі буде передано на умовах концесії новому оператору. При цьому колійна інфраструктура та території землевідведення залишаться у власності держави.
Станом на 2024 рік протяжність залізниць Аргентини становила близько 30 тис. км., з яких 15,77 тис. км. перебували в експлуатації. При цьому частку мережі Trenes Argentinos Cargas, що включає лінії Belgrano (колії 1000 мм), San Martín (1676 мм) і Urquiza (1435 мм), припадало близько 7,7 тис. км. Лінії проходять 17 провінціями і мають ключове значення для транспортування вантажів між місцями виробництва сільськогосподарської, промислової продукції та морськими портами.