Оператор міського рейкового та автобусного транспорту в Гонконгу MTR Corp організував сервіс повернення забутих пасажирами речей, що не вимагає відвідування бюро знахідок для отримання малоцінних предметів, пише ЦТС.
Сервіс організований разом із оператором експрес-доставки SF Express (Hong Kong).
Послугами MTR Corp щодобово користуються понад 5 млн пасажирів поїздів та автобусів. Щомісяця до бюро знахідок надходять 12 тис. забутих на транспорті предметів, із запитами звертаються близько 8300 громадян.
Зазвичай втрачають смарт-карти Octopus, сумки, пакети, парасольки та інші характерні для конкретних сезонів предмети. Отримати їх можна особисто у бюро.
Новий сервіс побудований на використанні програми, в якій пасажири реєструють забуті предмети.
Після ідентифікації відповідного запиту речі співробітники бюро зв'язуються з пасажиром, щоб уточнити зручну адресу доставки для повернення знайденого предмета. Після отримання втраченого пасажир оплачує послугу оператора доставки SF Express (Hong Kong). Проте цінні предмети, такі як ювелірні вироби та електронні прилади, як і раніше, можна повернути лише за особистого звернення.