На суднобудівному заводі COSCO Shipping Heavy Industry Yangzhou відбулася офіційна церемонія передачі замовнику контейнеровоза COSCO Shipping Yangpu, пише ЦТС.

Зазначається, що це перший контейнеровоз місткістю понад 16 тис. TEU, розроблений повністю китайськими інженерами та оснащений вітчизняними двигунами, що працюють на метанолі. Це також перше суднобудівне замовлення, що надійшло на верф від китайського судновласника.

COSCO Shipping Yangpu має такі характеристики: довжина габаритна - 366 м, ширина - 51 м, максимальна контейнерна місткість – 16 136 TEU.

Судно має паливні танки для метанолу обсягом 11 тис. куб. м. Це дозволить судну здійснювати прямий рейс із Далекого Сходу до східного узбережжя США без зупинки.

Двопаливний двигун, судновий котел і генератор на метанолі, які вперше застосовуються на китайських контейнеровозах, розроблені інженерно-конструкторським бюро China State Shipbuilding Corporation (CSSC).

Зазначається, що двопаливна технологія дозволяє гнучко перемикатися між різними видами палива залежно від маршруту, а експлуатаційна стабільність та ефективність відповідають світовим стандартам.

При цьому показники енергоспоживання знаходяться на світовому рівні як у режимі звичайного суднового палива, так і при роботі на метанолі.

Індекс енергоефективності проекту судна (EEDI) на 54,4% перевищує вимоги Міжнародної морської організації (IMO Phase 3). Зокрема, під час роботи на "зеленому" метанолі судно зможе скоротити викиди діоксиду вуглецю на 120 тис. тонн на рік.