Більшість відправок Bunge Ukraine сьогодні організовують морем.
Про це розповів директор з логістики цієї продовольчої компанії Олександр Івашина під час міжнародної десятої конференції Graine Ukraine, передає ЦТС.
"Частина відправляється контейнерами, невеличка доля залізничним транспортом і майже нічого автомобілями, - розповів Івашина. - Хоча з точки зору наземної логістики територією України, ми ділимо потоки на авто та залізничний транспорт, виходячи з поточної ситуації - що дешевше. Ми за ці три роки напрацювали певний кейс "емердженсі сценарію" і живемо з горизонтом планування від одного дня до 4 тижнів".
За словами представника Bunge Ukraine, протягом останнього року компанія майже повернулася до тієї моделі роботи, яка існувала до 2022 року, коли більшість продукції відправляється морським транспортом з глибоководних портів. "Хоча, як і всі учасники ринку, протягом попередніх трьох років ми перепробували всі можливі способи транспортування, всі можливі маршрути - і залізницею в Європу, і з перевалкою через сухі порти, і автотранспорт… залізниця, Дунай, баржі, хопери, контейнери. Робили те, що раніше вважалося логістичною фантазією", - розповів Олександ Івашина.