Корпорація Wabtec і Rio Tinto SimFer, спільне підприємство, організоване урядом Республіки Гвінея, компаніями Rio Tinto і Chalco Iron Ore Holdings, представили на заводі Wabtec у Мархаурі (Індія) перший зібраний на підприємстві тепловоз сімейства Evolution, призначений для трансгвінейської залізниці.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Його побудовано в рамках оформленого влітку 2024 року замовлення SimFer на локомотиви, які обслуговуватимуть велике залізорудне родовище Сіманду.

Тепловоз обладнаний дизельним двигуном потужністю 4500 к. с., розробленим і виготовленим у США, вирізняється паливною економічністю і розрахований на роботу в спекотному кліматі.

У січні 2025 року Wabtec уклала з консорціумом Winning Consortium Simandou (WCS) контракт вартістю 248 млн доларів на постачання та обслуговування тепловозів серії ES243ACmi сімейства Evolution.

Локомотиви також будуть використовуватися для вивезення залізної руди з родовища Сіманду.

За оцінками корпорації Rio Tinto, запаси високоякісної залізної руди родовища Сіманду становлять приблизно 1,5 млрд тонн.

Проєкт його освоєння передбачає будівництво залізничної лінії довжиною 600 км до морського порту в гвінейській префектурі Форекарія.