Туреччина запустила новий залізничний пором через Мармурове море. Залізничні вагони, завантажені на спеціалізоване судно, можуть потрапити з міста Бандирма до Текірдагу та повернутися назад. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Logist.

Пором, що отримав назву "Ерденіз", вирушив у перший рейс 9 травня. Довжина судна становить 198 метрів. А загальна протяжність рейок на борту - 807 метрів. Тобто, за один раз пором може перевезти 60 залізничних вагонів.

Завдяки цілодобовій роботі та середньому часу подорожі чотири години, річна потужність порома досягає близько 2,8 млн тонн.

За словами фахівців, запуск порому дозволяє скоротити час у дорозі між містами приблизно на 60%. Також вони наголошують, що переправою можна користуватися для перевезення небезпечних, легкозаймистих вантажів, хімічних речовин тощо.

Це дуже важливо для сполучення між Анатолією та європейською частиною країни чи для торгівлі Туреччини з ЄС, оскільки такі вантажі заборонено пропускати через залізничних тунель Мармарай під протокою Босфор.

Крім того, говорять, що цей пором має стати важливою складовою у розвитку Середнього коридору Нового шовкового шляху.