В "Укрзалізниці" оновили інформацію щодо відновлення роботи онлайн-сервісів компанії після масштабної кібератаки, пише ЦТС.

"Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу УЗ можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків", - зазначили в УЗ.

Щоб збалансувати попит, відкрито додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком. 

У Києві наразі працюють 27 кас: 25 - на Центральному вокзалі та дві додаткові - на Південному.

Посилено касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.

"Також у касових залах продовжують працювати вокзальні "янголи", які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд", - додали в компанії.