Японські суднобудівні компанії Onomichi Dockyard та Tsuneishi Shipbuilding спільно розробили проект балкерного судна Bingo 42 дедвейтом 42,2 тис. тонн.
Про це пише ЦТС з посиланням на Tsuneishi.
У проекті балкера габаритну довжину збільшили на 3 м порівняно з існуючими проектами, оптимізували форму корпусу, та покращили вантажомісткість і паливну ефективність.
Крім того, передбачено оснащення судна енергозберігаючим пристроєм MT-FAST, що підвищує ефективність силової установки приблизно на 4% за рахунок регулювання потоку води перед гребним гвинтом.
У концепції закладено зниження більш ніж на 35% розрахункової лінії конструктивного індексу енергетичної ефективності (EEDI), розрахованої на IMO для кожного типу судна з використанням даних за 1999–2008 роки.
Проект також передбачає оснащення судна двопаливними двигунами, які можуть працювати на метанолі.
Типорозмір Handysize для балкерних суден є найпоширенішим у лінійці продукції обох компаній.
Необхідність розробки нового проекту пояснюють оптимізацією процесу проектування найзатребуваніших замовниками суден.
Onomichi та Tsuneishi розглядають можливість створення системи кооперації для підвищення конкурентоспроможності. Кожна компанія самостійно займатиметься проектуванням конструкцій корпусу судна, будівництвом та продажами, при тому що передескізний проект буде уніфікований для збільшення часток ринку обох компаній за рахунок замовлень та будівництва під одним брендом.
Очікується, що співпраця сприятиме інноваціям та екологічності судноплавних операцій у морі.