Польський уряд оголосив про виділення в рамках національного плану відновлення та сталого розвитку (Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) 10,7 млрд злотих (близько 2,8 млрд доларів) на модернізацію щонайменше 800 км залізниць. Ця сума становить 59% усіх коштів, передбачених KPO на фінансування залізничного транспорту.

Про це пише ЦТС з посиланням на Kurier kolejowy.

Загалом заплановано реалізувати приблизно 40 проектів. Один з них включає модернізацію двох ділянок лінії 104 Хабувка - Новий Сонч (у південній частині Польщі) вартістю близько 4 млрд злотих. Роботи виконуватимуться в рамках проекту реконструкції залізничної лінії Подленже-Пекелко, який є ключовим для Малопольського воєводства.

Завершення цих робіт дозволить скоротити час у дорозі за рахунок збільшення пропускної спроможності лінії та усунення вузьких місць.

Модернізація лінії 104 націлена насамперед на створення альтернативного маршруту у складі європейського коридору північ-південь, яким здійснюються вантажні залізничні перевезення.

Інвестиції в залізничний сектор Польщі спрямовуються не лише із коштів KPO, а й із низки європейських фондів.

У період 2021-2027 років загальний обсяг інвестицій із фондів ЄС на розвиток залізничної інфраструктури в Польщі, закупівлю сучасних поїздів та впровадження цифрових систем управління рухом у цій країні становитиме близько 33 млрд злотих.