У останній день лютого Одеса отримала останній з 13 трисекційних низькопідлогових трамваїв К1Т306 виробництва компанії "Татра-Південь" (зараз офіційно - TATRA-YUG).
Загалом, постачання партії з 13 трамваїв повинно було завершитися до кінця березня 2025 року повідомляє ЦТС із посиланням на "Пасажирський транспорт".
Одеса придбала 13 вагонів за умовами кредитного договору з Європейським Інвестиційним банком на суму у 20 мільйонів євро. Міжнародний тендер на цю закупівлю був проведений ще в 2021 році. Його проводили початково на 12 трамваїв, але під час конкуренції між постачальниками "Татра-Південь" при фіксованій загальній сумі запропонувала на один вагон більше.
Довжина трамваю 26 метрів, він має три візки - два моторних поворотних під першою та третьою секціями та безмоторний неповоротний під другою. Трамвай пофарбований у кольори прапору Одеси.
У салоні - 71 сидяче місце. Більшість з них - на низькій підлозі, без жодних сходинок. У першій секції 20 місць, у другій 16, у третій 35. Є два накопичувальні майданчики, а також простір для стоячих пасажирів у вузлах зчленування. Загальна місткість трамваю - 250 - 300 пасажирів.
Поки що в пасажирських перевезеннях задіяно лише два перші вагони. Один з бортовим номером 7013, від самого першого дня роботи і досі постійно працює на маршруті №17 до 11-ї станції Великого Фонтану. Другий, з бортовим номером 7014, спочатку працював на маршруті №1К від Пересипського мосту до вул. 28-ї Бригади (Паустовського), а з листопада 2024-го - переведений також на маршрут №17. Там ці два трамваї зараз постійно змінюють один одного.
Інші нові трамваї досі стоять у депо. Скоріше за все, їх запустять до роботи лише після завершення будівництва дренажної системи та відновлення колій на узвозі Віталія Блажка (Маринеска) і реконструкції розворотного кільця по вул. 28-ї Бригади. Лише тоді знову буде технічна можливість руху трамваїв по всій трасі маршруту "Північ-Південь" №7. Тоді на ньому зможуть працювати всі 17 наявних зараз в Одесі багатосекційних трамваїв.