На Крюківському вагонобудівному заводі розпочато складання вже 800-го за рахунком пасажирського вагона.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
Наразі у складально-зварювальному цеху корпусу пасажирського вагонобудування завершено виготовлення рами для нього, триває складання кузова.
"Перші чотириста кузовів "пасажирів" були виготовлені у вагоноскладальному цеху, нині це корпус вантажного вагонобудування. Працівники цього підрозділу добре пам’ятають той період. А 2012 року їх виробництво продовжилося у новозбудованому складально-зварювальному цеху корпусу пасажирського вагонобудування, і зараз там на потоці вже 800-й кузов", - йдеться в повідомленні.
У КВБЗ розповіли про детали створення вагонів. "Все розпочинається у цеху зі зварювання хребтової балки та двох підрамників, які розміщують на стенді монтажу рами й роблять бокову обв’язку. Потім приварюють основні елементи конструкції та кронштейни для кріплення підвагонного обладнання. Усі ці роботи виконують у вертикальному і горизонтальному положеннях рами. Змонтовану конструкцію за допомогою кантувача перевертають і переміщують на іншу виробничу позицію - стенд зварювання, де трудівники цеху облаштовують підлогу майбутнього кузова й виконують низку інших технологічних операцій, передбачених кресленнями", - зазначили на підприємстві.
На заводі додали, що наступні перетворення відбуваються на стенді монтажу кузова. "Спочатку раму нівелюють й почергово встановлюють бокові й торцеві стіни, тамбурні перегородки, накривають складену конструкцію дахом і вже всередині кузова приварюють кронштейни для монтажу внутрішнього обладнання й систем життєзабезпечення. І ось тепер настає черга входів та дверей. Після їх облаштування кузов переїжджає на іншу виробничу позицію, де відбувається правка всіх його стінок, перегородок, дверей і виконується решта необхідних робіт. На цьому кузов вважається виготовленим", - підсумували у КВБЗ.