Тег: Крюковский вагонзавод
Вагони побудовано КВБЗ в межах держзамовлення на 66 пасажирських спальних вагонів.
Фахівці виконують необхідні роботи з ремонту вагонів та ходових частин.
Використано кузов старої моделі, а що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру - це нові розробки.
Після технічного та остаточного приймання вагони вийдуть на маршрути.
Необхідність розробки виникла після того, як підприємства, в яких КВБЗ закуповував ці деталі, припинили виробництво чи потрапили під окупацію.
5 купейних та 4 СВ вагони доповнили фірмовий поїзд "Оберіг".
У складально-зварювальному цеху корпусу пасажирського вагонобудування завершено виготовлення рами, триває складання кузова.
У ході поїздки інженери та робітники, перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності вагонів.
Нові 5 вагонів, як і інші 10, передані в грудні - відправились у рейс за маршрутом Київ-Дніпро.
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Нові вагони стануть на рейс Дніпро-Львів.
У рішенні суду йдеться, що КВБЗ намагався змінити постачальника ключового обладнання з іспанської CAF на інші компанії, що суперечило умовам тендеру.
Вагони вже здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук.
Загалом буде поставлено 66 пасажирських вагонів.
Загалом замовлено 66 пасажирських вагонів на суму в 2,9 млрд грн.
Вагони збільшать приватний парк вагонів компанії на 10%.
Завод може здійснити черговий етап розрахунків за комплектуючі до вагонів.
Даний рухомий склад експлуатується з 2012 року.
КВБЗ звернувся до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт - підготовче засідання призначене на 20 грудня.
Крюківський вагонобудівний завод був єдиним учасником тендеру.