Тег: Крюковский вагонзавод
У ході поїздки інженери та робітники, перевіряли роботу всіх систем забезпечення життєдіяльності вагонів.
Нові 5 вагонів, як і інші 10, передані в грудні - відправились у рейс за маршрутом Київ-Дніпро.
Для внутрішнього ринку завод випускав зерновози та цистерни.
Нові вагони стануть на рейс Дніпро-Львів.
У рішенні суду йдеться, що КВБЗ намагався змінити постачальника ключового обладнання з іспанської CAF на інші компанії, що суперечило умовам тендеру.
Вагони вже здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук-Полтава-Кременчук.
Загалом буде поставлено 66 пасажирських вагонів.
Загалом замовлено 66 пасажирських вагонів на суму в 2,9 млрд грн.
Вагони збільшать приватний парк вагонів компанії на 10%.
Завод може здійснити черговий етап розрахунків за комплектуючі до вагонів.
Даний рухомий склад експлуатується з 2012 року.
КВБЗ звернувся до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт - підготовче засідання призначене на 20 грудня.
Крюківський вагонобудівний завод був єдиним учасником тендеру.
Інтермодальний вагон-платформа верифікований для експлуатації на всій мережі залізниць ЄС.
Але рухомий склад має відповідати стандартам ЄС.
Виготовлення та поставка нових вагонів за умовами договору мають бути здійснені протягом найближчих двох років.
Крюківський вагонобудівний завод був єдиним учасником торгів.
Вартість контракту складає 79 млн євро.
Заборгованість перед Крюківським вагонобудівним заводом погашена.
Непокритий збиток КВБЗ на 1 січня 2023 року становив 109 млн грн - на третину менше, ніж роком раніше.