ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" отримав дозвіл на виготовлення деталі "п'ятник 1Л", що використовується при складанні вантажних вагонів.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію КВБЗ.
На підприємстві працювала приймальна міжвідомча комісія з розгляду результатів випробування деталі. Очолив її технічний директор ПАТ "КВБЗ". Серед членів комісії - спеціалісти та керівники АТ "Укрзалізниця", регіональної філії "Південна залізниця", головний фахівець філії "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту", представники КВБЗ.
"Комісія опрацювала результати випробувань, експертні висновки, розрахунки та комплекти конструкторської документації. За підсумками роботи було підписано акт про приймання нової продукції. Висновок однозначний: деталь "п'ятник 1Л" відповідає чинним нормативним документам і вимогам технічного завдання. Ухвалено рішення на виготовлення дослідної партії обсягом 1000 одиниць", - йдеться в повідомленні.
Необхідність у розробці п'ятника власного виробництва виникла після того, як підприємства, у яких КВБЗ раніше закуповував ці деталі, припинили виробництво або потрапили під окупацію.
"Тож було затверджено план створення цієї продукції власними силами. Проведено проєктні роботи, зокрема з розробки конструкції, виготовлено модельне оснащення та здійснено комп’ютерну емуляцію процесу литва", - додали в КВБЗ.
Зазначається, що під час виготовлення дослідних зразків на ливарній дільниці термічного цеху експериментували з температурними режимами та способами заливки розплавленого металу. Відливка значного розміру, тож знадобилася майстерність робітників цеху та професійні знання фахівців відділу головного металурга на чолі з Віталієм Федоренком.
П’ятник - це елемент вантажного вагону, що передає навантаження від рами кузова вагону на візок вагону і забезпечує можливість проходження вагоном радіусних кривих шляхом осьового повороту візка відносно кузова.