Китайська контейнерна лінія CULines розраховує отримати компенсацію від американського маркетплейсу Amazon у розмірі 96 млн доларів за позовом, поданим до Федеральної морської комісії США (FMC).

Про це пише ЦТС з посиланням на The Loadstar.

Зокрема, CULines звинувачує Amazon у неправомірному порушенні контракту та невиконанні узгоджених зобов'язань у рамках взаємної угоди про мінімальний обсяг вантажів у встановлений сторонами період (Minimum Quantity Commitment, MQC).

Перевізник у своїй заяві, адресованій FMC, стверджує, що у квітні 2022 року уклав терміном на два роки угоду, яка передбачала вигідні тарифи в обмін на гарантії мінімального обсягу вантажів, який при цьому не був уточнений. Згідно з документом, сторони могли розірвати контракт "за власним бажанням", але за 90 днів повідомив партнера.

Через рік після укладання угоди, "на тлі зниження ставок фрахту", Amazon повідомив за місяць CULines, про розірвання контракту, пославшись на те, що "компанії так вигідніше".

Спочатку Amazon погодився виплатити передбачений договором штраф за дострокове розірвання контракту у розмірі 31,5 млн доларів. У CULines, у свою чергу, вважають, що Amazon намагається "класифікувати причину припинення договору як поважну, насправді це привід, щоб не платити".

Amazon пояснила розрив угоди порушенням перевізником конфіденційної інформації, як було визначено в одному із пунктів контракту. CULines вважає, що це звинувачення є необґрунтованим.

"Amazon сам кілька разів публічно розкривав інформацію через публікації в одній із соцмереж та контактів з пресою. І така інформація законно стала загальнодоступною і більше не є конфіденційною у рамках угоди про нерозголошення інформації чи договору про надання послуг", - йдеться у заяві CULines.

"Цей позов затьмарює один із найбільших позовів, поданих досі через FMC, і перевершує позов збанкрутілої компанії Bed, Bath, and Beyond на суму 32 млн доларів проти OOCL за "несумлінну практику судноплавства", - резюмує видання.