Залізниці Китаю (CR) представили 29 грудня 2024 року в Пекіні прототип електропоїзда CR450 і повідомили, що під час його випробувань зі швидкістю 450 км/год було підтверджено ключові технічні параметри щодо споживання енергії, гальмівного шляху та рівня шуму в салоні.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Поїзд CR450 розрахований на експлуатацію з максимальною швидкістю 400 км/год. Його маса знижена на 10%, а опір руху - на 22% порівняно з поїздами CR400 Fuxing, які експлуатуються зі швидкістю до 350 км/год.
Рівень шуму в салоні поїзда CR450 знижено на 2 дБ, а простір для розміщення пасажирів збільшено на 4%.
Оновлено систему керування поїздом, інтерфейс машиніста, засоби контролю за параметрами, що впливають на безпеку та зручності для пасажирів.
CR мають намір продовжити серію ходових випробувань прототипу та оптимізувати його технічні характеристики, щоб якнайшвидше приступити до комерційної експлуатації поїзда CR450.
Очікується, що він курсуватиме новою лінією Ченду-Чунцін протяжністю 292 км на південному заході Китаю, будівництво якої почалося в 2021 році. Відкрити цю швидкісну магісталь, розраховану на експлуатацію зі швидкістю до 400 км/год, планують у 2027 році.