Фахівці локомотивного депо Сновськ, що на Чернігівщині, проводять розширений об'єм робіт з ремонту німецького паровоза Гр-280 Гайворонської вузькоколійки.
Як пише ЦТС, про це повідомив Олег Заблудовський, керівник напрямку вузькоколійних залізниць та ретро-техніки АТ "Укрзалізниця".
На початку цього тижня у Сновську зібрали розширену комісію для інспектування виконаних робіт та визначення технології ремонту котла паровоза Гр-280.
"На даний час історичний локомотив знаходиться у повністю розібраному стані: було демонтовано котел та будку машиніста з рами для проведення їх подальшого ремонту. Фахівцями депо Сновськ було виготовлено новий бак тендера, новий зольник, було виконано очищення елементів парововза та тенедера від іржі, нашарувань старої фарби", - зазначив він.
Заблудовський додав, що на даний час виконуються роботи з обточування профілю бандажів колісних пар, ревізії арматури та гарнітури котла, ревізії парових машин і паророзподільного механізму, виготовлення нового настилу майданчиків вздовж котла. По самому котлу виконуються підготовчі роботи до вварки вставок з нових листів котельної сталі у топкову частину котла, заміни заклепкових з'єднань, а також заміни зв'язків та анкерних болтів у топці.
"Роботи з ремонту легендарного паровоза Гр-280 тривають повним ходом. Цей ремонт є унікальним, адже настільки розширений об'єм робіт з ремонту паровоза виконується в умовах депо "Укрзалізниці" вперше за останні 30 років", - підсумував керівник напрямку вузькоколійних залізниць та ретро-техніки АТ "Укрзалізниця".