В "Кернел" повідомили, що за сприятливих ринкових умов планують інвестувати у розширення флоту, забезпечуючи не лише власні потреби, пише ЦТС.
"В період блокади портів та перед відкриттям зернового коридору, ми прийняли стратегічне рішення - створити власний флот для забезпечення стабільності, ефективності та плановості експорту", - зазначили в компанії.
Інвестиції "Кернел" у флот вже перевищили 20 млн доларів.
Наразі компанія володіє універсальним танкером на 13,5 тис. тонн, який працює в різних операційних моделях: від перевезень з відвантаженням у дунайських портах Рені та Ізмаїл до роботи в глибоководних портах в режимі шатлу Чорноморськ-Констанца, чи роботи за напрямками.
"Формат шатлу перекриває до 30% експортних потреб за рахунок більшої кількості рейсів на місяць, формат в режимі за напрямками - в середньому 10 % нашої потреби в експорті", - додали в компанії.
Також "Кернел" володіє балкером Rotterdam Pearl V класу супермакс (58 тис. тонн), що забезпечує 10% потреб експорту компанії та дозволяє прогнозувати логістичний ланцюг з поля до клієнта з максимальною точністю.
"Ми обслуговуємо власні вантажі, але також розглядаємо можливість залучення зовнішніх вантажів для флоту. Аналогічна стратегія застосовується в термінальній роботі - перевалка доступна як для власного, так і для стороннього вантажу", - додали в "Кернел".
Нагадаємо, що "Кернел" у 2024 фінансовому році (липень 2023 року - червень 2024 року) продав одне з куплених раніше суден. "У квітні 2024 року, на тлі покращення ринкового клімату в Україні та стабілізації глибоководного експорту, ми вирішили відмовитися від одного з наших балкерних суден - Eneida, через його меншу важливість для наших експортних операцій. Отримана грошова компенсація склала 7,4 млн доларів", - повідомила компанія.
Також ЦТС писав, що у 2023 фінансовому році агрохолдинг "Кернел" придбав два судна для транспортування вантажів. "Кернел" володів та управляв балкером Eneida із вантажопідйомністю 44 тис. тонн зерна та танкером Mavka з вантажопідйомністю соняшникової олії 12,5 тис. тонн.
В компанії також повідомляли, що обидва судна - і балкер Eneida, і танкер Mavka - були задіяні в роботі тимчасового морського коридору, оголошеного Україною.