Потяг №9/10 Transcarpathia Київ-Будапешт, який "Укрзалізниця" запустила із 15 грудня, працюватиме на платформі широких вагонів. Візки для цих потягів з колії 1520 мм на колію 1435 мм традиційно змінюватимуть у Чопі. Але час необхідний для такої заміни вдалося скоротити майже вдвічі передає ЦТС.

За словами керівника "Пасажирської компанії" АТ "Укрзалізниця" Олега Головащенка, стандартна процедура заміни візка для поїзда такого класу займає майже дві години.

"Оптимізація процесів, якої досягли шляхом відновлення декількох технологічних ліній і задіяння додаткової кількості людей, дозволила нам зменшити цей час вдвічі - приблизно до однієї години", - сказав він під час першої відправки поїзда Transcarpathia з вокзалу "Київ-Пасажирський".

Самі вагони не нові, каже Головащенко. Вони побудовані в 1990-1995 роках, але на потужностях "Укрзалізниці" в 2015-2016 роках в них проведено капітально-відновлювальний ремонт. 

Протягом перших двох днів продажу квитків на цей потяг їх реалізували понад 2 тис. Те, що продаж почався за дві доби до старту, заступник директора філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" Олександр Шевченко пояснив тим, що довелося очікувати на фінальне погодження Міністерства транспорту Угорщини.

Водночас, за його словами, "цей рейс є зручною альтернативною для тих міжнародних сполучень, які вже використовуються "Укрзалізницею".

Квитки на дати ближчі до Різдва та Нового року на цей рейс станом на неділю, 15 грудня, були вже повністю розпродані.

photo_2024-12-17_10-07-12 (2)

photo_2024-12-17_10-07-12

photo_2024-12-17_10-07-13