Evergreen і Pacific International Lines (PIL) обладнують свої контейнеровози, що будуються вітрозахисними екранами з метою економії палива.
Як пише ЦТС, про це повідомили в Splash з посиланням на Alphaliner.
Устаткування, яке відіграє роль лобового скла, має покращити аеродинаміку судна, знизивши при цьому витрати пального та скоротивши викиди.
"Хоч ефект від вітрових дефлекторів невеликий і становить близько 2%, невеликі поліпшення корпусу, гвинта, двигуна та використання різних технологій у сукупності дають помітну економію. Незважаючи на свій досить обмежений потенціал енергозбереження, вітрові дефлектори стали популярним варіантом для новобудов та модернізації контейнеровозів, оскільки практично не потребують додаткового обслуговування", - зазначають у Alphaliner.
Вперше "вітрове скло" випробувала контейнерна лінія Norasia (пізніше її придбала чилійська судноплавна компанія CSAV, яка, у свою чергу, була поглинена Hapag-Lloyd) на менш менших контейнеровозах і побудованих 20 років тому.
П'ять років тому з цією технологією почала експериментувати японська MOL, потім її взяли на озброєння ONE і CMA CGM.
ONE масово обладнає вітровими дефлекторами свої новобудови. Так, у січні цього року японський перевізник замовив будівництво 12 контейнеровозів місткістю 13 тис. TEU на метанолі та з установкою вітрового скла.