Уряд росії вирішив скоротити план виробництва розроблених місцевими фахівцями двигунів, які мали замінити імпортні в умовах санкції.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на Бизнес Цензор.

Згідно з оновленим планом, замість 192 двигунів для російських літаків SSJ-100, МС-21 і Ту-214 авіавиробники отримають у найближчі два роки 128.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, у 2025 році планується зібрати лише 24 двигуни (шість ПД-8, сім ПД-14 і 11 ПС-90), а у 2026 році - 104 одиниці (44 ПД-8, 28 П-14 і 32 ПС-90).

При цьому у 2024 році російська "Об'єднана двигунобудівна корпорація" вже мала передати замовникам 12 силових установок ПД-14, але зібрала лише дві, а двигун ПД-8 досі не пройшов сертифікацію.

"Двигуни ПД-8 призначені для імпортозаміщених SSJ-100 (дві штуки на літак). Силові установки ПД-14 застосовуються для МС-21-310 (дві штуки на літак), а ПС-90А використовуються для Ту-214 (два на борт) та Іл-96-300 (чотири на судно)", – пояснив виконавчий директор російського агентства "Авіапорта" Олег Пантелєєв.

Таким чином, за його словами, до кінця 2026 року в росії можуть виготовити лише до 25 літаків SSJ-New і до 17 багатоцільових авіалайнерів МС-21.