Mediterranean Shipping Co (MSC), що на сьогоднішній день є найбільшим у світі контейнерним лінійним перевізником, завершила придбання Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA) у порту Гамбург.
Це радикально змінить ландшафт контейнерних портів у Північній Європі, пише Splash, на який посилається ЦТС.
Зараз MSC контролює 49,9% акцій HHLA, а місто Гамбург володіє 50,1% акцій головного оператора терміналу порту.
"Ворота у світ. Так називається порт не тільки в Гамбурзі. Як сімейна компанія, ми розуміємо цю традицію та відповідальність. Ми хочемо зіграти свою роль у розширенні шлюзу у світ", - заявив з приводу завершення інвестиції Сорен Тофт, генеральний директор MSC.
MSC зобов’язалася збільшити пропускну спроможність на терміналах HHLA до мінімального обсягу 1 млн TEU на рік з 2031 року. Крім того, місто Гамбург і MSC погодилися надати 450 млн євро у вигляді власного капіталу для підтримки майбутніх необхідних інвестицій у HHLA.
MSC також побудує свою нову німецьку штаб-квартиру в HafenCity в Гамбурзі з планами працевлаштування приблизно 700 людей. Початок будівництва запланований на 2026 рік.
Нагадаємо, що раніше Mediterranean Shipping Company отримала схвалення Антимонопольного комітету України на придбання частки в гамбурзькій портовій логістичній компанії HHLA. 14 листопада 2024 року комітет ухвалив два рішення, які стосуються цієї концентрації.
Рішення АМКУ було необхідне для придбання термінального оператора порту Гамбург, оскільки HHLA з 2001 року керує "Контейнерним терміналом Одеса" ("КTO"). До початку повномасштабної війни він обробляв найбільший обсяг контейнерів серед контейнерних терміналів України і мав 35-40% ринку.
Читайте також Контейнерний трикутник: Чим цікава угода MSC та HHLA для України