Транспортна адміністрація Барселони (ATM) ввела в комерційну експлуатацію ділянку лінії трамвая довжиною 2 км, обладнану наземною системою живлення APS, яку розробила компанія Alstom. Очікується, що завдяки її відкриттю кількість пасажирів, які користуються трамваєм, зросте на 24 тис. осіб на день, а чисельність легкових автомобілів у центрі міста зменшиться приблизно на 2000 одиниць.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Alstom.
Фахівці проектували інфраструктуру системи APS та адаптували до неї існуючий парк, що складається з 18 трамваїв сімейства Citadis.
Використання технології APS, вперше застосованої в Іспанії, дозволяє відмовитися від використання на ділянці контактної мережі.
Розроблена Alstom технологія передбачає передачу енергії до рухомого складу через секційовану контактну рейку, укладену на рівні дорожнього покриття. Напруга подається тільки на ті секції, над якими знаходиться вагон трамвая, що унеможливлює ураження електричним струмом пішоходів та інших учасників дорожнього руху.
Технологію APS вже реалізовано в 11 містах на чотирьох континентах, зокрема в Бордо, Турі, Ріо-де-Жанейро, Стамбулі, Дубаї, Лусаїлі, Сіднеї. Сумарна довжина ділянок, обладнаних APS, перевищує 150 км, ними курсують понад 370 трамваїв.
У Барселоні діють дві ізольовані мережі ліній трамвая - Trambaix та Trambesòs загальною довжиною 29,22 км. Відкриття нової ділянки є першою чергою проекту щодо їх з'єднання, в результаті здійснення якого сумарна довжина мережі збільшиться на 3,9 км, на ній з'являться шість зупинок.