В рамках державно-приватного партнерства компанія Hitachi Rail спільно з британським агентством з інновацій Innovate UK, Науково-дослідним та освітнім центром у галузі залізничного транспорту Університету Бірмінгема (BCRRE) та компанією DB ESG розробляє модуль тягових акумуляторних батарей, які на 40% компактніші від існуючих модулів і при цьому мають на 22% вищу щільність зберігання енергії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Подібний модуль тягових акумуляторів вже випробовується на міжміському поїзді з гібридним приводом Nova 1 серії 802 британського оператора TransPennine Express.

Висока щільність зберігання енергії досягається за рахунок застосування літій-залізо-фосфатних акумуляторних батарей, що вже набули поширення в автомобільній промисловості. Створенням накопичувачів на їхній основі Hitachi Rail займається спільно з американською компанією Turntide Technologies.

Компактні тягові акумулятори можуть бути використані для декарбонізації британських заміських та регіональних поїздів з низьким рівнем підлоги, в яких складніше розмістити тягові акумулятори інших моделей.

Компанія DB ESG у рамках проєкту відповідає за розробку модуля акумуляторних батарей - його корпусу, протипожежної системи, охолодження та інтеграції в електричні ланцюги поїзда. Завданнями BCRRE є оптимізація конструкції модуля та імітаційне моделювання для підтвердження його характеристик під час руху різними маршрутами на залізницях Британії.

Інвестиції в проєкт склали 1,4 млн фунтів стерлінгів, частина їх виділена державним агентством Innovate UK.