Британська організація з класифікації суден Lloyd's Register попередила судновласників, зацікавлених у декарбонізації, що вартість скрапленого біометану швидко зростає порівняно з іншими видами біопалива. І загальна пропозиція біопаливної сировини може бути обмежена і розподілена між видами транспорту. Хоча вартість багатьох видів біопалива знизиться до 2030 року, відповідно до нарощування виробництва.
Про це пише ЦТС з посиланням на Loadstar.
Передбачається, що саме біометан замінить СПГ на суднах останнього покоління. Судноплавні гіганти розглядають біопаливо як один з небагатьох варіантів, доступних для них, щоб відповідати майбутнім директивам FuelEU. Директиви передбачають скорочення викидів CO2 з існуючих суден, починаючи з січня наступного року, і досягаючи 80% скорочення до 2050 року.
“Хоча біопаливо легко виробляється в більшості країн з широкого спектру олійних культур, а відходи кулінарної олії отримують в результаті їх використання, масштаби виробництва є більш прийнятними для відсоткового додавання в морське паливо, щоб задовольнити дизельні судна, що працюють на звичайному паливі, а не для повної заміни викопних видів палива”, - зазначили у Lloyd's Register.