Вантажний оператор DB Cargo, що входить до складу залізниць Німеччини (DB), впровадив на восьми великих станціях сортування технологію моніторингу стану вантажних вагонів на основі штучного інтелекту.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
При цьому штучний інтелект аналізує зображення, що одержуються за допомогою камер, які змонтовані на встановлених раніше 13 діагностичних порталах.
Технологія дозволяє DB Cargo щодобово перевіряти в русі стан приблизно 10 тис. вантажних вагонів.
Штучний інтелект розпізнає написи на вагонах, що містять інформацію про масу тари, гальма, допустиму масу вантажу та ін. Раніше збір цих даних, необхідних для формування поїздів, здійснювався вручну і вимагав великих трудовитрат.
Крім того, штучний інтелект аналізує зображення від камер з метою виявлення можливих пошкоджень вагонів.
В даний час DB Cargo тестує цю технологію у масштабі мережі DB. Оператор має власний парк з 83 тис. вагонів і включає до своїх поїздів тисячі вагонів інших власників.
Проект впровадження штучного інтелекту реалізується за фінансової підтримки Міністерства цифровізації та транспорту Німеччини (BMDV) у рамках федеральної програми розвитку вантажних залізничних перевезень.